Toimitusehdot

Toimitusehdot
 
 
Yleistä
- Tilaajan oltava 18 vuotta täyttänyt. 
- Asiakkaan antamat tiedot pidetään luottamuksellisena, eikä niitä luovuteta eteenpäin. Katso rekisteriseloste.
- Hevari.fi verkkokaupasta toimitetaan tavaraa vain suomalaisiin osoitteisiin.
- Puuttuvista tuotteista olemme yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
- Tilausvahvistus tulee automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

 

Toimitustavat
- Nouto Heinolan myymälästä tai Harjavallan / Kaustisen myymäläautosta
- Toimituskulut 0 €. Nouto Heinolasta myymälän aukioloaikoina.
- Harjavallasta (Rami puh. 040 558 1187) ja Kaustiselta (Aki puh. 040 723 8911) haettaessa tilauksen käsittelyaika on 3 arkipäivää. Ota yhteyttä suoraan Akiin tai Ramiin sopiaksesi noutoajankohta.

Nouto raveista
Toimituskulut 0 €. Hevarin myymäläautot kiertävät eri raveja ja muita hevosalan tapahtumia. Myymäläautojen ravipaikat päivittyvät säännöllisesti verkkosivuillamme sekä Hevarin Facebook-sivulla. 

Heinolan auto: Lahti, Vermo, Mikkeli, Kouvola, Jyväskylä, Tampere, Riihimäki, Loviisa.
Tilaukset oltava perillä viimeistään raveja edeltävänä iltana, viikonlopun raveihin tilaukset torstai-iltaan mennessä.

Akin auto: Pohjanmaan alue ja Rovaniemi, Tornio.
Tilaukset oltava perillä viimeistään 3 kokonaista arkipäivää ennen kyseisiä raveja. 

Ramin auto: Tampere, Forssa, Turku, Pori.
Tilaukset oltava perillä viimeistään 3 kokonaista arkipäivää ennen kyseisiä raveja.

DB Schenker
Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100 euron ostoksiin DB Schenkerin noutopistepaketilla. Alle 100 euron ostosten toimitusmaksu on 4,90 euroa. Toimituksen painoraja on max. 20kg. Ostoskorissa pääsee valitsemaan haluamansa noutopisteen.

Posti tai Matkahuolto
Toimituskulut ovat toimitustavasta ja koosta/painosta riippuvaisia. Ostoskori näyttää toimitustavat ja toimituskulut tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistus tulee automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen. 

Smart Post-pakettiautomaatteihin lähetettävien pakettien kokorajoitus on max 60 x 80 x 60 cm ja paino max 35 kg. Pidätämme oikeuden muuttaa SmartPost-toimitustavan normaaliksi postipaketiksi, jos paketin koko ylittää edellä mainitut rajoitukset.

Lavarahti
Isojen tai hyvin painavien tuotteiden (kuten kärryt) toimitustavat ovat nouto tai lavarahti (DB Schenker tai Postin rahti). Lavarahdin suuruus vaihtelee postinumeroalueen mukaan. Kärryjen rahti on alkaen 150 euroa. (Kärryt on mahdollista noutaa rahtivapaasti toimipisteistämme sekä myymäläautoistamme.)


Toimituskulut

DB Schenker

DB Schenker Parcel:

Toimitus valitsemaasi noutopisteeseen/pakettiautomaattiin. 

0-20 kg    4,90 € (yli 100€ tilauksiin ilmainen)

DB Schenker Express Kotijakelu:
Jako suoraan vastaanottajalle. DB Schenker ottaa yhteyttä soittamalla toimitusajankohdan sopimiseksi.

0-2 kg    13,20 €
2-4 kg    13,70 €
4-6 kg    14,00 €
6-8 kg    14,80 €
8-10 kg  15,00 €
10-13 kg 16,20 €
13-16 kg 17,60 €
16-21 kg 21,90 €
21-31 kg 23,50 €
31-41 kg 28,40 €
41-61 kg 29,00 €
61-81 kg 32,50 €
81-100 kg 37,00 €

Posti ja Matkahuolto

Postipaketti:
Toimitus postiin/pakettiautomaattiin

0-2,99 kg          8,60 €
3-4,99 kg          9,00 €
5-9,99 kg         10,00 €   
10-14,99 kg     11,20 €
15-19,99 kg     12,20 €
20-24,99 kg     13,30 €

Posti Express-paketti:
Jako suoraan vastaanottajalle klo 9-16

0-0,99 kg           12,40 €
1-2,99 kg           12,85 €
3-4,99 kg           13,20 €
5-14,99 kg         14,30 €
15-19,99 kg       16,30 €
20-24,99 kg       17,40 €
25-29,99 kg       18,40 €
30-34,99 kg       19,40 €
35-39,99 kg       24,00 €
40-49,99 kg       26,30 €
50-59,99 kg       28,30 €
60-69,99 kg       30,40 €
70-79,99 kg       32,40 €
80-119,99 kg     40,70 €
120-149,99 kg   46,90 €
150-199,99 kg   57,20 €
200-250 kg         67,50 €

Posti Kotipaketti:
Jako suoraan vastaanottajalle,  Posti ottaa yhteyttä ajan sopimiseksi.

0-0,99 kg          14,30 €
1-2,99 kg          14,70 €
3-4,99 kg          15,20 €
5-9,99 kg          15,80 €
10-14,99 kg      17,30 €
15-19,99 kg      18,30 €
20-24,99 kg      19,40 €

25-29,99 kg      20,40 €
30-34,99 kg      21,50 €
35-39,99 kg      25,20 €
40-49,99 kg      27,30 €
50-59,99 kg      29,50 €
60-69,99 kg      31,60 €
70-79,99 kg      33,80 €
80-119,9 kg      42,40 €
120-149,9 kg   48,90 €
150-199,9 kg   59,00 €
200-250 kg      70,00 €

 

Matkahuolto Lähellä-paketti:
Toimitus valitsemaasi Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin. 

0-5 kg          8,40 €
5-10 kg        9,20 €
10-15 kg      10,10 €
15-20 kg      10,95 €
20-25 kg      11,80 €
25-30 kg      12,70 €
30-35 kg      15,90 €
35-40 kg      16,80 €
40-50 kg      21,00 €
50-60 kg      25,20 €
60-70 kg      29,40 €
70-80 kg      31,50 €
80-90 kg      35,40 €
90-100 kg    37,20 €

Matkahuolto Jakopaketti:
Jako suoraan vastaanottajalle klo 8-16 

0-2 kg             14,20 €
2-5 kg             14,80 €
5-10 kg           15,60 €
10-15 kg         17,00 €
15-20kg          20,50 €
20-25 kg         24,50 €
25-30 kg         26,00 €
30-40 kg         30,00 €
40-50 kg         34,50 €
50-60 kg         37,00 €
60-70 kg         39,00 €
70-80 kg         41,00 €
80-90 kg         43,50 €
90-100 kg       45,00 €
100-120 kg     50,00 €
120-140 kg     54,00 €
140-160 kg     58,50 €
160-175 kg     62,00 €

 

Hinnat
- Kaikki hinnat ovat ilmoitettu euroissa ja sisältävät arvonlisäveron.
- Verkkokaupassa olevat hinnat ja alennukset koskevat ainoastaan verkkokaupasta tehtyjä ostoksia. 
- Hinnat koskevat nyt varastossa olevaa erää, pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin ostohintojen tai valuuttakurssien muuttuessa.

 

Toimitusaika
Varastotuotteet toimitetaan kuljetettavaksi normaalisti 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tilaustuotteissa (jotka eivät ole varastossamme) toimitusaika-arvio on esitetty tuotteen yhteydessä. Huomioithan mikäli tilauksessa on tilaustuotteita, ne määräävät koko toimituksen toimitusajan. Tilaus lähtee kuljetukseen vasta, kun toimitusajalliset tuotteet ovat saapuneet varastollemme. Mikäli tilauksen toimitus viivästyy oleellisesti toimitusaika-arviosta, otamme tilaajaan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Joissain tilanteissa (kuten kampanjoiden tai messujen aikaan) toimitusaika voi olla pidempi, josta ilmoitamme internetsivuillamme sekä Facebook-sivullamme. 

 

Maksutavat

Paytrail
Paytrailin kautta voit maksaa verkkopankkimaksulla, mobiilimaksulla ja luottokorteilla. Lisäksi valittavissa on lasku- ja osamaksuvaihtoehtoja. Katso tarkemmat tiedot ja ehdot tästä https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Paytrail toimii verkkokaupan maksunvälittäjänä. Hevari toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: +35860041005

Klarna
Klarna Lasku Maksa myöhemmin

Klarna laskulla voit maksaa ostoksesi toimituksen saatuasi. Maksuaika on vähintään 14 päivää. Mikäli maksat eräpäivään mennessä, sinulle ei tule laskusta laskutuskuluja. Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus palautusehtojemme mukaisesti. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan Hevari Oy:lle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja. Katso Maksa Myöhemmin lisätietoja tästä.

Klarna Osamaksu Pilko Se

Klarnan jousltavalla erämaksulla saat vaivattomasti maksuaikaa uusiin hankintoihin. Klarna joustavalla erämaksulla et tarvitse ostamiseen maksukortin tietoja tai pankkitunnuksia. Tilaaminen onnistuu kätevästi henkilötiedoillasi. Klarna joustava erämaksu on helppo ja turvallinen. Tarjolla on viisi maksuaikataulua – 3, 6, 12, 24 ja 36 kuukautta. Perustamiskulu alkaen 4,99 euroa. Päätöksen luoton myöntämisestä tekee aina Klarna. Valitessasi joustavan erämaksun päätät itse, missä tahdissa haluat maksaa ostoksesi (alkaen 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Voit myös milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa.
Kun maksat kuukausittain vähintään 1/24 (kuitenkin aina vähintään 5 EUR) joustavan erämaksun lainakorko on 19,90 %, eikä luotosta veloiteta muita maksuja. Todellinen vuosikorko ja luoton kokonaiskustannus ilmoitetaan verkkokaupan kassalla. Kun valitset joustavan erämaksun, Klarna lähettää joka kuukauden lopussa kuukausilaskun, jolla ilmoitetaan vähintään maksettava summa. Mikäli sinulla on samanaikaisesti useita erämaksuja Klarnalla, kaikki ostokset kootaan samalle kuukausilaskulle. Voit milloin tahansa vaihtaa pienemmän kuukausierän maksusuunnitelmaan, jolloin maksat kuukausittain vain 1 % jäljellä olevasta velasta. Näin voit tehdä maksamalla kuukausilaskulla ilmoitetun pienemmän vähimmäissumman. Lainakorko on tällöin 22,00 % jäljellä olevalle luotolle. Lisäksi kuukausittain veloitetaan 3,95 € käsittelymaksu. Maksat kuitenkin vain yhden käsittelymaksun kuukaudessa riippumatta ostojen määrästä.
Esimerkiksi 1000,00 € ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 98,00 € kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 34,64 % ja luoton kokonaiskustannus on 1171,00 €.
Kun haet oikeutta maksaa ostoksesi erissä, haet Klarnalta kertaluottoa. Hakemuksen yhteydessä Klarna tekee luottotietojen tarkistuksen ja hyväksyy hakemuksen lähettämällä luottosopimuksen sähköpostitse (tai kotiosoitteeseesi, mikäli kyseessä on ensimmäinen ostosi tai edellisestä ostosta Klarnalla on kulunut aikaa).
Luotonantaja on Klarna AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma.
Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).
Klarnan luottosopimuksiin sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja
Voit lukea lisätietoa luotosta täältä: Standardisoitu eurooppalainen kuluttajaluottotieto

Hevarin lahjakortti
Syöttämällä verkkokaupasta ostetun sähköisen lahjakortin numeron "Käytä alennuskoodi"-kenttään, voit maksaa lahjakortilla. Paperinen lahjakortti käy ainoastaan Hevarin myymälässä tai myymäläautossa. Sähköinen lahjakortti käy vain verkkokaupassa. Lahjakortti on käytettävä kokonaan kerralla.

Käteinen/ kortit (vain nouto myymälästä tai myymäläautosta)

Tilaus maksetaan noutohetkellä.

Alisa yrityslasku

Alisa yrityslasku on käytössä vain yrityksille. Ostaminen Alisa Yrityslaskulla onnistuu pelkkien yhteystietojen ja vahvan tunnistautumisen avulla. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja hänen edustamansa yrityksen välisen yhteyden. Maksutavan käyttö edellyttää suomalaista y-tunnusta ja ostoksen tekijältä suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksia. Ostajan osto-oikeus varmistetaan digitaalisesti. Tätä varten suosittelemme, että ostaja käyttää ostosta tehdessä yrityksen tarjoamaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta.

Lasku lähetetään Alisa Yrityslaskun toimesta ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet ovat valmiina tiedossa, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisättyä laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot.

Alisa Yrityslasku tarjoaa kolme eri maksuaikaa: 14 päivää, 30 päivää ja 60 päivää. Laskutuslisä vaihtelee valitun maksuajan mukaan: 14 päivää 9,90 €, 30 päivää 19,90 € ja 60 päivää 29,90 €. Alisa Yrityslaskun luottoraja on 5000 €.

Mikäli sinulla on kysyttävää Alisa Yrityslaskusta, olethan yhteydessä Alisan asiakaspalveluun:
• Sähköposti: yritysrahoitus@alisapankki.fi
• Puhelinnumero: 0293 230 910 (Arkisin klo 9-17, 0,1717 € /min)

Alisa Yrityslaskun mahdollistaa Alisa Pankki Oyj.

Lisätietoja Alisa Yrityslaskusta löytyy seuraavasta linkistä: B2B-maksutapa verkkokauppoihin | Alisa Pankki

 

Mitoitukset/ kokoarviot
Asiakas vastaa antamiensa mittojen ja muiden tietojen oikeellisuudesta. Hevari Oy ei ole vastuussa asiakkaan suorittamien mahdollisten virheellisten mittausten, tai väärien mitoitusten aiheutumista haitoista.


Huomautukset ja reklamaatiot
Mahdolliset huomaukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä 7 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta sähköpostitse asiakaspalvelu@hevari.fi tai 044 7700 193.

Pakettia noudettaessa on syytä tarkistaa sen kunto asiakaspalvelijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopaikassa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hevari.fi tai 044 7700 193)

Mikäli haluat reklamoida tuotteesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@hevari.fi tai 044 7700 193). Huomioithan, että kuitti tai tosite ostotapahtumasta helpottaa reklamaation käsittelyä.
Sinulla on oikeus tehdä reklamaatio vahingoittuneesta tai virheellisestä tuotteesta edellyttäen, että tuoteessa on materiaali-, valmistus- tai laatuvirhe. Kehotamme sinua tekemään reklamaation heti virheen huomattuasi ja lopettamaan tuotteen käytön. HUOM! Loimien ja muiden tuotteiden tulee olla puhtaita, kuivia ja hajuttomia, jotta reklamaatio voidaan käsitellä.

Mikäli hyväksymme reklamaation, pidätämme itsellämme oikeuden ensisijaisesti korjata tuotteen. Mikäli tuotetta ei voida korjata, lähetämme uuden tilalle. Loppuunmyydyn tuotteen osalta palautamme ostohinnan ja mahdolliset reklamaatiosta aiheutuneet toimituskulut 14 päivän kuluessa. Maksu palautetaan reklamaation yhteydessä samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu.

 

Tilauksen peruuttaminen
Ota yhteyttä välittömästi verkkokaupan asiakaspalveluun (p. 044 7700 193) niin tarkastamme onko tilauksen peruminen mahdollinen. Mikäli paketti on toimitettu jo edelleen kuljetettavaksi, tilausta ei voi enää perua. Tavaran noutamatta jättäminen EI OLE PERUUTUS, siitä perimme toimittamisesta ja palauttamisesta syntyneet todelliset kulut.

 

Tuotteen palautus
Tuotteillamme on 14 päivän maksuton palautusoikeus.
Maksuton palautusoikeus ei koske hevosenkenkiä, kengitystarvikkeita, rehuja, lisäravinteita, satuloita, kärryjä tai käytettyjä tavaroita. 
Maksuton palautusoikeus ei koske tarjoustuotteita.
Maksuton palautusoikeus ei myöskään koske myymälästä, myymäläautosta tai tapahtumista noudettuja tuotteita.
Nämä tuotteet voi kuitenkin palauttaa, mikäli asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut. Mikäli tuote ei kuulu maksuttoman palauttamisen piiriin, vähennämme tuotteen hinnasta yllä olevan toimituskuluhinnaston mukaiset kulut. Hevarin toimipisteisiin palauttaminen on aina maksutonta.

Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@hevari.fi 044 7700 193 (ma-pe klo 8-16).

Tuote on palautettava uudelleenmyyntikuntoisena, siistinä ja alkuperäinen pakkaus ehjänä. Alkuperäiseen tuotepakkaukseen ei saa kiinnittää lähetystarroja. Mikäli tuote palautetaan käytettynä, on Hevari Oy:llä oikeus pidättää hinnasta arvonalennus.

Tavaran noutamatta jättäminen EI OLE PALAUTUS, siitä perimme toimittamisesta ja palauttamisesta syntyneet todelliset kulut.

Brodeeratuilla, nimikoiduilla tai mitta- tai erikoistilauksena tehdyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Päiväysvanhoilla rehuilla ja lisäravinteilla ei ole palautusoikeutta. 

Ohjeet tuotteen palautukseen

Pakkaa tuote/tuotteet hyvin, esimerkiksi alkuperäiseen lähetyslaatikkoon. Tuotteseen kuuluvaan ulkopakkaukseen (esim. loimipussi, kenkälaatikko) ei saa kiinnittää lähetystarroja.
Liitä palautuksen mukaan viesti tai kopio lähetteestä, joka sisältää tilausnumeron, tilaajan nimen, palautettavien tuotteiden tuotenumeron ja kappalemäärän. Halutessasi voit kertoa myös palautuksen syyn. Tarvittaessa voit ladata tulostettavan palautuslomakkeen tästä..

DB Schenkerin paketin palauttaminen

Vie paketti DB Schenkerin noutopisteeseen. Voit tarkistaa noutopisteet tästä: https://www.myschenker.fi/noutopistehaku/. Ilmoita pakettia lähetettäessä (vastaanottamasi) paketin lähetystunnus ja kerro, että kyseessä on palautus.

Matkahuollon ja Postin pakettien palauttaminen

Vie paketti Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen, ilmoita pakettia lähetettäessä alla oleva sopimustunnus.

Tuotepalautukset osoitteeseen: Hevari Oy, Vuohkalliontie 2, 18200 HEINOLA 
Postin sopimustunnus : 612200 
Matkahuollon sopimustunnus: 9503890

Palauttaminen Postin Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi).
Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Heti kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme tuotteet niiden alkuperäisellä maksutavalla. Mikäli tuote ei kuulu maksuttoman palauttamisen piiriin, vähennämme tuotteen hinnasta yllä olevan toimituskuluhinnaston mukaiset kulut.


Tuotteen vaihto
Voit palauttaa tuotteen edellämainittujen palautusohjeiden mukaisesti. Mikäli haluat tilalle toisen tuotteen, voit tilata sen verkkokaupastamme uudelleen haluamasi ajankohtana palautuksen käsittelyaikana tai sen jälkeen. Palautuksen mukana tulleita vaihtopyyntöjä emme käsittele, vaan hyvitämme aina palautetun tuotteen hinnan alkuperäisen maksutavan kautta.

Takuu
Takuu ei kata väärin käsiteltyä tuotetta.
Takuu ei kata tuotteen väärästä säilyttämisestä ja puhdistamisen laiminlyönneistä tai puhdistamisen virheistä.
Takuu ei kata asiakkaan puolesta sattuneita käyttövirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista.
Mikäli tuote on rikkoutunut kohdassa 1-3 seikan johdosta, tuote palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulu.
Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.

Ylivoimainen este
Hevari Oy ei ole velvollinen täyttämään kauppaa, jos luonnoneste, tulipalo, konevaurio tai siihen verrattava häiriö, lakko, työsulku, sota, liikekannallepano, vienti- tai tuontikielto, kuljetusvälineiden puute, valmistuksen lopettaminen, liikennehäiriö tai muu este, jota myyjä ei voi voittaa, estää tuotteen tai sen osan toimittamisen. Myös silloin, kun sopimuksen täyttäminen edellyttäisi uhrauksia, jotka ovat kohtuuttomia Hevari Oy:lle.
Hevari Oy ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle sopimuksen täyttämättä jättämistä aiheutunutta vahinkoa ja myyjä voi myös purkaa sopimuksen.

© 2022 Hevari Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.