Tilauksen peruuttaminen
Ota yhteyttä välittömästi verkkokaupan asiakaspalveluun (p. 044 7700 193) niin tarkastamme onko tilauksen peruminen mahdollinen. Mikäli paketti on toimitettu jo edelleen kuljetettavaksi, tilausta ei voi enää perua. Tavaran noutamatta jättäminen EI OLE PERUUTUS, siitä perimme toimittamisesta ja palauttamisesta syntyneet todelliset kulut.

Tuotteen palautus
Tuotteillamme on 14 päivän maksuton palautusoikeus.
Maksuton palautusoikeus ei koske hevosenkenkiä, kengitystarvikkeita, rehuja, lisäravinteita, satuloita, kärryjä tai käytettyjä tavaroita.
Maksuton palautusoikeus ei koske tarjoustuotteita.
Maksuton palautusoikeus ei myöskään koske myymälästä, myymäläautosta tai tapahtumista noudettuja tuotteita.
Nämä tuotteet voi kuitenkin palauttaa, mikäli asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut. Mikäli tuote ei kuulu maksuttoman palauttamisen piiriin, vähennämme tuotteen hinnasta yllä olevan toimituskuluhinnaston mukaiset kulut. Hevarin toimipisteisiin palauttaminen on aina maksutonta.

Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@hevari.fi 044 7700 193 (ma-pe klo 8-16).

Tuote on palautettava uudelleenmyyntikuntoisena, siistinä ja alkuperäinen pakkaus ehjänä. Alkuperäiseen tuotepakkaukseen ei saa kiinnittää lähetystarroja. Mikäli tuote palautetaan käytettynä, on Hevari Oy:llä oikeus pidättää hinnasta arvonalennus.

Tavaran noutamatta jättäminen EI OLE PALAUTUS, siitä perimme toimittamisesta ja palauttamisesta syntyneet todelliset kulut.

Brodeeratuilla, nimikoiduilla tai mitta- tai erikoistilauksena tehdyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. 

Ohjeet tuotteen palautukseen

Pakkaa tuote/tuotteet hyvin, esimerkiksi alkuperäiseen lähetyslaatikkoon. Tuotteseen kuuluvaan ulkopakkaukseen (esim. loimipussi, kenkälaatikko) ei saa kiinnittää lähetystarroja.
Liitä palautuksen mukaan viesti tai kopio lähetteestä, joka sisältää tilausnumeron, tilaajan nimen, palautettavien tuotteiden tuotenumeron ja kappalemäärän. Halutessasi voit kertoa myös palautuksen syyn. Tarvittaessa voit ladata tulostettavan palautuslomakkeen tästä.

DB Schenkerin paketin palauttaminen

Vie paketti DB Schenkerin noutopisteeseen. Voit tarkistaa noutopisteet tästä: https://www.myschenker.fi/noutopistehaku/. Ilmoita pakettia lähetettäessä (vastaanottamasi) paketin lähetystunnus ja kerro, että kyseessä on palautus.

Matkahuollon ja Postin pakettien palauttaminen

Vie paketti Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen, ilmoita pakettia lähetettäessä alla oleva sopimustunnus.

Tuotepalautukset osoitteeseen: Hevari Oy, Vuohkalliontie 2, 18200 HEINOLA 
Postin sopimustunnus : 612200 
Matkahuollon sopimustunnus: 9503890

Palauttaminen Postin Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi).
Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Heti kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme tuotteet niiden alkuperäisellä maksutavalla. Mikäli tuote ei kuulu maksuttoman palauttamisen piiriin, vähennämme tuotteen hinnasta toimitusehdoissa olevan toimituskuluhinnaston mukaiset kulut.


Tuotteen vaihto
Voit palauttaa tuotteen edellämainittujen palautusohjeiden mukaisesti. Mikäli haluat tilalle toisen tuotteen, voit tilata sen verkkokaupastamme uudelleen haluamasi ajankohtana palautuksen käsittelyaikana tai sen jälkeen. Palautuksen mukana tulleita vaihtopyyntöjä emme käsittele, vaan hyvitämme aina palautetun tuotteen hinnan alkuperäisen maksutavan kautta.

Takuu
Takuu ei kata väärin käsiteltyä tuotetta.
Takuu ei kata tuotteen väärästä säilyttämisestä ja puhdistamisen laiminlyönneistä tai puhdistamisen virheistä.
Takuu ei kata asiakkaan puolesta sattuneita käyttövirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista.
Mikäli tuote on rikkoutunut kohdassa 1-3 seikan johdosta, tuote palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulu.
Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.

Ylivoimainen este
Hevari Oy ei ole velvollinen täyttämään kauppaa, jos luonnoneste, tulipalo, konevaurio tai siihen verrattava häiriö, lakko, työsulku, sota, liikekannallepano, vienti- tai tuontikielto, kuljetusvälineiden puute, valmistuksen lopettaminen, liikennehäiriö tai muu este, jota myyjä ei voi voittaa, estää tuotteen tai sen osan toimittamisen. Myös silloin, kun sopimuksen täyttäminen edellyttäisi uhrauksia, jotka ovat kohtuuttomia Hevari Oy:lle.
Hevari Oy ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle sopimuksen täyttämättä jättämistä aiheutunutta vahinkoa ja myyjä voi myös purkaa sopimuksen.

Mitoitukset/ kokoarviot
Asiakas vastaa antamiensa mittojen ja muiden tietojen oikeellisuudesta. Hevari Oy ei ole vastuussa asiakkaan suorittamien mahdollisten virheellisten mittausten, tai väärien mitoitusten aiheutumista haitoista.


Huomautukset ja reklamaatiot
Mahdolliset huomaukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä 7 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta sähköpostitse asiakaspalvelu@hevari.fi tai 044 7700 193.

Pakettia noudettaessa on syytä tarkistaa sen kunto asiakaspalvelijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopaikassa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hevari.fi tai 044 7700 193)

Mikäli haluat reklamoida tuotteesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@hevari.fi tai 044 7700 193). Huomioithan, että kuitti tai tosite ostotapahtumasta helpottaa reklamaation käsittelyä.
Sinulla on oikeus tehdä reklamaatio vahingoittuneesta tai virheellisestä tuotteesta edellyttäen, että tuoteessa on materiaali-, valmistus- tai laatuvirhe. Kehotamme sinua tekemään reklamaation heti virheen huomattuasi ja lopettamaan tuotteen käytön. HUOM! Loimien ja muiden tuotteiden tulee olla puhtaita, kuivia ja hajuttomia, jotta reklamaatio voidaan käsitellä.

Mikäli hyväksymme reklamaation, pidätämme itsellämme oikeuden ensisijaisesti korjata tuotteen. Mikäli tuotetta ei voida korjata, lähetämme uuden tilalle. Loppuunmyydyn tuotteen osalta palautamme ostohinnan ja mahdolliset reklamaatiosta aiheutuneet toimituskulut 14 päivän kuluessa. Maksu palautetaan reklamaation yhteydessä samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu.

© 2022 Hevari Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.